понедељак, 2. јануар 2012.

ЖЕЛЕЛА БИХ...



Желела бих да сам твоја реч искована
И да ти служим одано и верно попут пса
Да сам ти најбољи и највернији пријатељ
Да трчкарам свуда за тобом, да те
Пратим у стопу и сваки корак ти
Љубим, да сам ти у мислима, на уснама,
У срцу, на памети увек и довека.

Желела бих да сам твоја реч и да ничем
И растем у твом срцу, да се бокорим
У твојој души, да те грејем изнутра
Да те храним и појим, да те волим и
Молим, да узмеш баш мене, твоју реч
Па да ти дам нови и свеж дах, да
Ти удахнем полет још већи, па да
Можеш да полетиш ка срећи и ствараш.

Желела бих да сам твоја реч мирисна
Попут босиљка и белог крина, топла као
Сунце, брза и хитра као ветар, жива
Као живот, гиздава, разиграна, весела
Да од среће поскакујем и лупам јако
У твом срцу великог песника.

Желела бих да сам твоја реч љупка, реч
Лепа, окупана, весела, а никад тужна,
Сама, заборављена, остављена.

Нема коментара:

Постави коментар