среда, 13. јул 2016.

"ЋУТАЊЕМ СЕ ИЗДАЈЕ БОГ"...



"Ћутањем се издаје Бог", као и људски бол, а ја сам још увек онај просути пепео сагореле земље ове, који погази свако коме се то прохте... 

И највећа сам туга човекова, као летања ноћ дуга, па тако тужним сјајем својих водених очији, надрастам светове и жуте цветове...

Тужни сам дошљак спознатог краја усред овог хаотичног бескраја...

Ништавна и магловита су моја уверења и убеђења...

Срећем људе заражене вирусом дволичности...

Удаљим се од Тебе да тобож сачувам себе...

Да, ја сам ћутањем овим издала Тебе Боже...

Покушавам да разумем време, ово бреме, као Тебе и саму себе...

Доведена сам у недоумицу самозаборава...

Свуда проналазим испразност и за собом остављам балав траг јако плитког утиска...  

Јер, глупе су и тупе све моје песме...

Нема коментара:

Постави коментар