субота, 9. јул 2016.

ИСУСЕ СВЕТЛОСТИ МОЈА...



Исусе Светлости моја, кад мудрошћу Твојом отворим и данас капке свога сиромашног срца, разумећу најлепшу оћутану Реч Твоје воље Боже, која се тек сада скривена разоткрива у трену чудесног откровења у Тајни овог умног закључења...

Исусе Светлости моја, која ме просветљава, научи ме како да љубим Тебе, па тек онда само мало себе и склони ову поразну реч са мога ума и срца и не дозволи да ми ветар овога света нашкоди...

Исусе Светлости моја, сиромашна душа моја кад већ мора да ми буде овако изранављена, нека буде од сада па довека прекривена само најлепшим ранама Љубави чисте небеске и свевишње Твоје Боже, јер то је милост истинска и за мене једина права...

Исусе Светлости моја, ову расејаност моју опет сабери и усмери само ка Теби...

Амин.

Нема коментара:

Постави коментар