среда, 5. октобар 2016.

ОТИЧЕ МУЗИКА ТИШИНЕ...



Док протиче река и отиче музика тишине, 
ја тек започињем раслојавање 
тражећи скривене слојеве 
данашњег звучања и значења - 
слојеве расутог света 
и све аспекте покопане 
у досади на почетку октобра... 

Више не роморе искази моји у мени, 
јер заправо ја неживо одјекнем 
тек јаче од тишине ове...

И то као да најтежа мисао сива, 
непомичним учини време и мене...

Прашина таложи последње речи 
и тако приметно за уложени труд 
свога напора, спашава пропали стих 
од заборава...

Реч се повлачи, а ја без звучања 
и значења се провлачим...

Сиво и хладно...

Сунце је згасло...

У мени још једино 
подударају се сумње...

То опет васкрсава безизмерност...

Истрајност коју сам преполовила 
оштрицом ножа, а предамном 
две полутке прикривеног бола...

По бескрају тишине само оно 
неисказано настањује дубине душе...

И опет настају празнине животворне...

Отиче музика тишине...
    

Нема коментара:

Постави коментар