четвртак, 13. октобар 2016.

VASKRSNIMO IZ KAMENA...



VAŽNO OBAVEŠTENJE za one koji me potajno čitaju i odavde uzimaju moje pesme: 

Ukoliko želite nešto da uzmete sa moga ovoga bloga i da potpišete imenom mojim, a ne svojim, osnovni red jeste da me pitate da li se sa tim ja slažem... kako postane smešno da čujem baš na Miholjdan leta 2016-og da su moje martovske pesme iz 2015 objavljene u nekom tamo zborniku iste te 2015-e što je odštampan... pa hajde da kažem - neko mi večeras šapnu da se zbornik zove "Kiprijanov kladenac"... A ako ste već nešto tamo štampali moje - bez moga znanja, zar osnovni red nije bio da mi kažete o tome sa zakašnjenjem i bar podarite jedan primerak zbornika istog... trebaju mi svedočanstva o mom radu i postojanju u postojbini svojoj, gde je ponajteže čovek biti i ostati... vidite ja za moje pisanje ovde i moj "talenat" ukoliko ga i imam ne tražim honorar... ja jedino tražim te novine ili tu knjigu u kojoj ima nešto potpisano moje... potrebno mi je za svedočanstvo i dokaz da sam nekad i negde postojala, a naročito u postojbini svojoj... i pazite kad u knjigu ubacite moje fotografije one od pre 10 leta, opet bez moje dozvole i znanja -  sada su bajate... a u međuvremenu stekla sam i nove veštine i sertifikate... otišla sam u kuvare i poslastičare... jednom rečju u kulinare... potražite moje kulinarske čarolije na mom šestom blogu ZAMESI, UMESI, ISPECI!... a od jeseni ove imam i svoj mali atelje za izredu umetničkih upotrebnih predmeta... nižem Bogorodičine suze... Da, to sam ja: Atelje za izradu brojanica (moja facebook stranica - pa zavirite u to šta radim i čime se zanima ove jeseni)... Tražite neku noviju moju fotografiju - imam ih na tone na mojim nalozima (google+, twitter i instagram, naravno i facebook - no tamo vas ne puštam)... a i biografija mi je ta stara poništena, pa više ne važi... Unapred večno zahvala, samo Rajsu...

Danas i sutra svi moji obroci moraju biti hladni ko guja...
Naredne 2016-e neću propustiti Bečki koncert, zato što ovi moji u podzemlju imaju veliki lcd TV, pa ću im za tu priliku malo uzurpirati njihov prostor - upašću fino da sve to sa uživanjem odgledam... vraćam se sitnicama i stvarima koje sam volela nekad pre pojave na mrežama... ovo sa mreža ne računam ni u šta... ima još do proleća pa ne bih da otkrivam šta sam o proleću smislila da pokrenem... ali nešto sigurno hoću... da vas obradujem - nije biznis plan...Kako lepo kucka moj novi zlatni kineski sat od 200 dinara: tik-tak... Mirisno i cvetno i osunčano i ovo najdivnije leto... Eto...Kupila sam stoni zlatni kineski sat... sad imam nešto živo da mi kucka u mojim tišinama...Moja nova sveska svaštara...samo još da se raspišem ko nekada...Neko vaskrsava iz pepela, no ovakvi kao ja vaskrsavaju iz kamena...MOJA ISHRANA JE ZDARVA I DOBRA I SVE IDE U KORIST MOJE VITKOSTI I ODLIČNOG ELENA... Uvešću i šetnje kroz prirodu... imam dosta toga u planu, a plus ću i da konačno fotografišem dosta kao nekada..."LJUBAV NE MOŽE DA POVREDI, NO VOLJENJE POGREŠNE OSOBE MOŽE"...Život je ironija i bol..."ČINI DOBRO I DOBRO ĆE SE VRATITI TEBI"...Pijem sa vrela poetičnih metafora i slika... Gutam pesme, od kojih zalepršam lako kao perce... Slažem i taložim te prerađevine ljudskog duha i duše... Možda iz mene, u neko dogledno vreme, zažubori poema neka... I tako dok je mene i ovog veka..."Poezija je pravi život duše: otkriće tela da može da sanja"."Ја сам морнар без компаса коме увек полуде лађе"-Мирослав Антић...Radni plan za sutra... Mnogo dobre volje i elana, da se osmisli i četvrti deo zamišljenog velikog feljtona... Da se razmišlja i u celinu priča neverovatna sklapa... Da se izvuče najbitnije... Da se potrefi suština i srž pričanja... Da se u sveradosnom prepričavanju i iščitavanju svakim atomom bića uživa... Da se voli to što se radi... Da se radi... Da se uči... Da se srećno živi... I eto već nekoliko afirmacija za sutra... Veliki pozdrav i dobra noć neka bude pred svakim bićem Univerzuma celokupnog i celog...Moj server neprestano napadaju i ugrožavaju svemirske pčele, a možda su to male dosadne svemirske bube... Kako god, pitam se vazda jedno: može li se tim strvinama na put već jednom stati???...Iz 1985-e... Po frizuri znam da sam bila u četvrtom razredu osnovne škole (znači ja sa 10 godina)... I još tada smo imali ove divne majske ruže... Zanimljiva crno bela fotografija... I sad kad listam albume, primećujem da sam od malih nogu imala smisla za fotogarfiju... Samo nisam na vreme to uočila... Uvek sam škljockala aparatom... A imam dosta slika na tu temu..."Svetost (Svetlost) - (Svetinju Života) možete pronaći svuda"."Mudrost predstavlja mešavinu stvarnosti, snova i humora"."Jedan gram učenja zahteva 10 grama zdravog razuma kako biste mogli da primenite to što ste naučili"."Najpametniji ljudi s vremena na vreme mogu postaviti smešna pitanja"."Toliko je imitacija u životu jer je tako lako imitirati"."Nečija duhovitost treba da zabavlja, a ne da povređuje"."Na smešno pitanje dobićete smešan odgovor".Podrazumevana pozitivna promenljivost, sveopšteg ljudskog životnog toka, jeste ustvari uvek istovetna, neumoljivo istoj količini svog tog prosperitetnog misaonog procesa, u kome gotovo bez greške, dolazi do neke nove teško prevodive reči...Završila sam sa iščitavanjem knjige o (b)luzerskim pričama... Kad završim započeti feljton o naučniku MM... pročitaću i preostalu (poslednju 10-u knjigu) o neznanom junaku..."Naša realka nije imala veze sa životom i stvarnošću, onde se sve učilo samo iz knjiga. I zato je velik deo tog našeg knjiškog učenja bio jalov.To smo osobito jasno uvideli kad nam u sedmom razredu dođe za profesora mineralogije i geologije MOJO MEDIĆ, cenjen i poznat znalac jestastvenice. On je, kao što sam kasnije, iz TESLINE biografije, doznao, bio u gornjokarlovačkoj realci školski drug tog našeg slavnog čoveka. MEDIĆ je bio prvi đak u razredu, a TESLA drugi. No onaj drugi đak zadivi ceo svet svojim epohalnim pronalascima, a njegov vršnjak ostade knjiški čovek cepidlaka i pedant koji nas je kinjio da naučimo nešto o čemu nismo imali stvarnih predstava..."-Milutin Milanković...Radim ono što me čini Srećnom...Milorad Pavic: ''A ja kazem: nazovi me ako hoces i bokalom, samo me nemoj razbiti''.

Нема коментара:

Постави коментар