понедељак, 24. октобар 2016.

"KAKO MISLIŠ, TAKO TI I BIVA"...




"NIKAD nemoj te da zaplačete zbog osoba koje vas povrede ili zbog jedne osobe - svejedno.... samo se nasmešite i recite - "Hvala ti ili hvala vam što ste mi pomogli što ste mi dali priliku da pronađem nešto mnogo bolje za mene nešto mnogo bolje nego što si ti ili što ste vi""...
Meni u Kosmosu malo znači ide li Vreme sat unazad ili ne... kako god u Kosmosu vreme kao kategorija i ne postoji...Moje pešačke mogućnosti sutra su neograničene... i Ja zaslužujem da u toj šetnji načinim svoje najlepše fotografije... s radoću očekujem zagledanost u fraktale Majke prirode... laganim korakom koračam i spremno se povezujem na kosmičko kolo Sreće..Što se čovek manje osvrće na ovo što više ne postoji i što je bilo juče, tim pre će biti prisutniji ovde i sada gde mu njegovo sveprisutno i svesnažno vlastito Ja najmilozvučniju pesmu divote poje i tiho radostima žubori..."SVI IZVORI KOJI SU MI POTREBNI ZA MENTALNO, EMOCIONALNO I DUHOVNO ZDRAVLJE I BLAGOSTANJE DOLAZE MI BRZO I LAKO.BLAGOSLOVENA SAM SVIME ŠTO MI JE POTREBNO ZA RAST I RAZVOJ"."ČOVEK JE SREĆAN ONOLIKO KOLIKO ODLUČI DA TO BUDE"-Abraham Linkoln..."KAKO MISLIŠ, TAKO TI I BIVA"."S RADOŠĆU I ZAHVALNOŠĆU PRIMAM ČUDA KOJA MI DOLAZE U ŽIVOT SADA!"."S LAKOĆOM SLUŠAM SVOJU INTUICIJU I VERUJEM JOJ"."S RADOŠĆU VERUJEM UNIVERZUMU DA STVARA SAVRŠEN ISHOD"."S LAKOĆOM SE OBRAĆAM PRIJATELJIMA ZA PODRŠKU"."SAVRŠENO SAM VOĐENA U SVAKOJ AKTIVNOSTI KOJU TREBA DA PREDUZMEM SADA"."KONCENTRIŠEM SE NA OVAJ TRENUTAK I PRISUTNA SAM SADA"."UDIŠEM I ISPUNJAVAM TELO POVERENJEM. IZDIŠEM I IZBACUJEM SVE SVOJE BRIGE"."ZNAM DA KOSMIČKI KUVAR PRIPREMA SVARŠENO JELO KAKO BIH IZAŠLA NA KRAJ S OVOM SITUACIJOM"."ZNAM DA DUH IMA REŠENJE ZA SVAKU BRIGU U MOM ŽIVOTU BAŠ U OVOM TRENUTKU"."POZDRAVLJAM PORUDŽBINE ZA ZABAVU I PUTOVANJA IZ KOSMIČKE KUHINJE.UZBUDLJIVO JE PUTOVATI NA NOVA I EGZOTIČNA MESTA.UŽIVAM U PRAVLJENJU MAPE S BLAGOM I U MANIFESTACIJAMA KOJE SE POJAVLJUJU BAŠ U PRAVO VREME!"."SVAKODNEVNO MEDITIRAM DA BI DUBINSKI ODMORILA SVOJE TELO I POBOLJŠALA IMUNITET"."TAKO SAM ZAHVALNA JER MILIONI ĆELIJA U MOM TELU RADE ZAJEDNO!"."DOLAZI MI SVAKI IZVOR NEOPHODAN ZA ISCELJENJE"."DIŠEM DUBOKO UNOSEĆI ENERGIJU U SVAKU SVOJU ĆELIJU"."IMUNITET MI JE JAK I ZDRAV"."KREĆEM SE I VEŽBAM ONAKO KAKO MI PRIJA"."S LAKOĆOM BIRAM DA HRANIM TELO ZDRAVIM NAMIRNICAMA"."SVAKI SISTEM ORGANA U MOM TELU FUNKCIONIŠE BAŠ KAO ŠTO TREBA"."TELO MI JE SNAŽNO I ZDRAVO"."SVAKA ĆELIJA U MOM TELU VIBRIRA OD ZDRAVLJA I ENERGIJE".Vreme je za afirmacije, jer uvek postoje oni koji se obruše da sve "poremete", no ovoga puta to im ne dozvoljavam...Upravo ću da uradim svoj šesti fraktal i to sa obe ruke... treba iscrtati čak 21 fraktal a ja grabim vreme i volju pa za sada dnevno iscrtam i po 3...I posle ovoliko vrednoće i truda i rada, sutra se odmaram i priuštiću sebi još jedan nezaboravan i lep nedeljni izlet... pazite da vas ne iznenadim negde na putu...Kremaste jaffa kocke... moj novi kolač... usiri mi se žumance pa ne uspe kuvani fil, pa se snađem - skuvam puding od vanile i kolač ispadne još ukusniji...Upravo sam se obradovala na kvadrat ili duplo... stigla mi je knjiga, i još plus potpisana..."S LAKOĆOM SLUŠAM SVOJU INTUICIJU I VERUJEM JOJ"."RADUJEM SE ŠTO ŽIVIM U SVOM SAVRŠENOM DOMU.TO JE DIVNO, PRIJATNO MESTO SA SVIM UDOBNOSTIMA KOJE MI ZNAČE.PUNO JE RADOSTI, LEPOTE I LJUBAVI!"..."MOJI TALENTI SU PRIZNATI.MOJI TALENTI SE TRAŽE.ŠIRIM RUKE KA PROSPERITETU"."S LAKOĆOM SVAKODNEVNO ODVAJAM VREME ZA MEDITACIJE I VIZUALIZACIJE.ISKUSTVO MI DAJE SNAGU I ENERGIJU ZA UM, TELO I DUH.RADUJEM SE ŠTO STVARAM NOVE UNUTRAŠNJE PEJZAŽE KOJI PROJEKTUJU PROMENE SPOLJA"."MOJA POZITIVNA PROMENA POMAŽE SVIMA"."VOLIM SEBE! DA, VOLIM SEBE!"."VERUJEM DA ZASLUŽUJEM ZABAVAN I UZBUDLJIV ŽIVOT"."IMAM JASNE PREDSTAVE KOJE MI POMAŽU DA SE OSLOBODIM PROŠLOSTI"."BIRAM DA VERUJEM DA JE LAKO IZBRISATI STAVKE KOJE VIŠE NE ŽELIM NA MENIJU"."UVEK IMAM NOVCA DA PLATIM SVE SVOJE RAČUNE UNAPRED I UVEK MI OSTAJE MNOGO NOVCA ZA ZABAVU.UVEK IMAM DOVOLJNO NOVCA DA PLATIM RAČUNE PRE ROKA".NOVCA UVEK DOVOLJNO."ZASLUŽUJEM POSAO O KOME SANJAM"."JA SAM DOVOLJNO PRIVLAČNA DA BI ME LJUDI PRIHVATILI"."JA SAM DOVOLJNO PAMETNA DA BIH BILA USPEŠNA"."JA ZASLUŽUJEM LJUBAV JA ZASLUŽUJEM DIVAN ŽIVOT"."VERUJEM MUDROSTI KOJA JE U MENI I ZNAM DA SU SVI ODGOVORI U MENI"."TELO MI JE SNAŽNO I ZDRAVO, A SVAKA ĆELIJA PUCA MI OD ZDRAVLJA I ENERGIJE"."ZALJUBLJENA SAM U ŽIVOT"."JA SAM ZDRAVA, MUDRA I BOGATA"."OD PRIJATELJA I PORODICE PRIMAM OBILJE LJUBAVI".JA VERUJEM DA ZASLUŽUJEM DIVAN ŽIVOT.ZAHVALNA SAM KOSMIČKOM KUVARU ZATO ŠTO MI I DANAS ISPORUČUJE MOJU SJAJNU PORUDŽBINU NA NAJČUDESNIJI MOGUĆI NAČIN.DIVNO JE ŠTO SAM USTALA ŽIVA I ZDRAVA.TAKO SAM SREĆNA I UZBUĐENA ŠTO ČITAM DIVNU KNJIGU.SJAJNO JE ŠTO SE OSEĆAM JAKO SREĆNO."TELO MI JE ZDRAVO KAO DREN"."U OVOM TRENUTKU BIRAM DA VERUJEM KAKO ZASLUŽUJEM DIVAN ŽIVOT. S LJUBAVLJU PRIMEĆUJEM SVAKU POMISAO KOJA ME OGRANIČAVA I ČUPAM JE IZ SVOJE UNUTRAŠNJE BAŠTE.ZA SEBE BIRAM POZITIVNE I PODSTICAJNE MISLI". A onda 2014-e ovako: U masi svih ovozemaljskih sranja, tvoja osećanja i nisu važna...I naravno danas decu šaljemo u školu da bi ogovarali nastavnike i nadevali im koje kakve nadimke... A o ostalom i da ne pričamo... Bolje da ćutimo i trpimo...Izgleda da se više preporučuje skapavanje od žeđi i to na licu mesta... Iznemoći do poslednje kapi moći... Jer, ukoliko vas vide da pijete cedevitu, odmah će vam nadenuti mali ogovarači, nadimak nov, a on glasi: cedevita!Pokatkad posetim osećaje zaboravljene i stare,iz sadašnje vizure tako zgurene i stare...I kad u nekoj dokolici zapitamo sebe: zašto možda nemamo snage (energije), treba znati sledeće: to je zato što sva naša snaga (energija) ostade drugima da zrači na onim svetlosnim zapisima, tj. na našim davno prošlim uslikanim fotografijama...Čovek je zaista srećan kad nauči dobro da zviždi... A ja sam upravo ovih dana usavršila tehniku zviždukanja... I sad samo žviždućem - cvrkućem...Od svih raspoloživih raspoloženja za sebe odabiram samo i jedino SREĆU... I puštam i dopuštam samo i jedino SREĆI da se probudi u meni... SREĆA je moja najučestalija navika... Dozvoljavam mojoj SREĆI da samo i jedino SREĆA unutar mene zapevuši i zažubori... Ja sam samo i jedino SREĆNA u SREĆI i ja sam SREĆA u SREĆI... Ja sam PRESREĆNA... I SREĆNA... Ja sam SREĆA i to najveća...Da bi promenili život, moramo najpre promeniti način razmišljanja, shvatanja i razumevanja... Način posmatranja i sagledavanja... U tom promenljivom načinu novog izgrađivanja tog boljeg i novog sebe, moramo ponajpre početi od nule, od početka, opet i opet ispočetka... Samo što nas na tom putu sigurno ovog puta čeka velika sreća neka...Ono što je bilo juče nije život... Ono što će biti sutra nije život... A šta je život???... Život je ono što je upravo sada... Samo život sadašnjeg trenutka možemo nazvati životom... Sve ostalo jeste samo iluzija života...Kao i juče, pokušaću i sada malo da piskaram... Pa, da vidimo šta iz mene može još da se iscedi danas i sada... Ako dobro primetimo i još bolje obratimo pažnju, evidentno je da ljudi kao najrađe i najređe korišćeno sredstvo koriste REČ... REČ to mnogomoćno sveoružje kojim je svaki čovek obdaren... A onda u samotraženju današnje REČI, naiđem na mudrost koja kaže: "REČI su najmoćnija droga koju ljudi koriste"... E, pa sad dobro znamo zašto sve počinje i završava sa REČJU... A kad sve ovo znamo, onda je i krajnje vreme da svojim REČIMA pogledamo u REČ...I ako postoji ličnost o kojoj bi trebalo napraviti film, onda je to svakako Velikan Milutin Milanković... Život neverovatnih životnih preloma i obrta... Presudnih istorijskih trenutaka i još mogo toga... A kad bi neko to sve upakovao u filmsku priču, bilo bi više nego prekrasno...Kilometara 1508... No, sada uz zvuke klasične muzike, da započnem 15-i nastavak priče... Kao i uvek - uspešno mi sve bilo...Danas ću predragoceno vreme, malo drugačije preraspodeliti... i ne znam da li ću tu moću uklopiti i stvaranje 15-og nastavka priče... Već sam najavila, počeće zanimljivostima velikim... No, pošto sebe poznajem veoma dobro, znam da ću uspeti pošto poto i da ću ispisati i taj 15-i nastavak... Već sam jedan nastavak napisala sedeći za kompjuterskim astalom... Možda to učinim opet i danas... Sve u svemu, najbitnije jeste pokupiti sav dragoceni polen iz današnjih predivnih dešavanja... I ja kao vredna pčela, to ću i učiniti... Uzeti sve najlepše od današnjeg dana... Svaki moj dan jeste sve lepši i lepši, sve bolji i bolji, sve dragoceniji i dargoceniji, sve radosniji i radosniji, sve živahniji i živahniji, sve ispunjeniji i ispunjeniji... A kad čujem ptice da cvrkuću, pomislim da je napolju proleće - ništa drugo...I jutros samo što započeh prekucavanje 14-og nastavka priče, iznenada nestade struje... I sreća moja da priču imam uredno ispisanu na hartiji... Inače bi to sve ličilo na živu propast... Zato je važno sve pisati na hartiji... Šteta bude znatno manja, gotovo neprimetna... I pitam se šta znači svaki dan "cimati" lokani živalj sa par sekundi isključenja struje???... Razumela bih da je neki kvar ili havarija u pitanju, pa da budemo isključeni i po par sati (što nam se dešavalo - nisam zaboravila)... Ili da su restrikcije... No samo par sekundi - a šta li im to znači???... Žao mi kućnih električnih aparata, kojima to cimanje baš ne prija... No, cimadžijama cimanje najviše izgleda da prija... Pa cimajte nas - izdržljivi smo kao i naša drinska brana (japanskim stručnjacima sačinjena)... Prijatan ručak... I još lepši dan... Sunčano je...Edvard Munk, 1895: ''Kristali se radjaju i razvijaju poput deteta u majcinom krilu, i cak i u najtvrdjem kamenu tinja zivot. Smrt je pocetak novog zivota. Kristalizacija. Smrt je pocetak zivota. Ne umiremo mi, nego za nas umire svet koji nas okruzuje''.Edvard Munk, 1895: ''Cuo sam unutrasnji glas koji mi je sapnuo: 'Hej, covece, ne treba ni sa kim ratovati niti nesto dokazivati. Raduj se suncu kao biljka koja izlaze lisce njegovim zracima. Voli ljude onoliko koliko je covek to u stanju. I kad dodje tvoj cas i stignes do cilja, laka srca ces se prepustiti nebu i bices srecan' ''.Edvard Munk: ''Umetnost svodim na razumevanje samoga sebe. Baveci se stvaralastvom, poimam smisao svog zivota i mogu da objasnim drugima. I sto vise to radim, to mi jednostavnije deluje ljudski zivot u nacelu''.


SPREMNA SAM DA PRIHVATIM LJUBAV.

JA ZASLUŽUJEM LJUBAV.
SVESNA SAM DA MI OBRASCI IZ PROŠLOSTI VIŠE NE MOGU POSLUŽITI I S LAKOĆOM IH ODBACUJEM.
PAŽLJIVO SLUŠAM I OTVARAM SVOJE SRCE KAD RAZGOVARAM S DRUGIMA.
LJUBAV KOJU ŠIRIM VRAĆA MI SE VIŠESTRUKO.
UŽIVAM U DRUŽENJU SA POZITIVNIM LJUDIMA PUNIM DUHA.
VOLIM I ODOBRAVAM ČLANOVE SVOJE PORODICE.
MOJE VEZE SU ISPUNJENE RADOŠĆU, ZABAVOM I LJUBAVLJU".

Нема коментара:

Постави коментар